депресија

Антидепресиви нежељени ефекти

депресија Антидепресиви нежељени ефекти
Anonim

Питање

После тешке депресије након прошлогодишњег губитка, био сам на разним антидепресивима, за које се чини да су веома осетљиве.

Имао сам пријем у болницу и за то вријеме сам узимао превелики број пацијената.

У суштини, ствари су много боље, али моје лијечење је недавно промијењено у пароксетин, због тога што нисам наставио са мојим претходним антидепресивима.

Ово ће бити мој последњи лек због мог побољшања.

Нажалост, имали сам заиста лоше нежељене ефекте, који су укључивали неупадљиве стрепње и нервозе све до краја.

Нисам могао да спавам, па сам морао да зауставим лекове прилично нагло, поготово јер сам на веома одговорном послу у болници и нисам могао функционирати.

Већ недељу дана сам стварно био хипер и нисам био у стању да се опустим и стварно сам урадио.

Био сам на одсуству недељама, тако да ми је Диазепам био прописан само да би ме смирио и превазишао нежељене ефекте, али последња четири дана су била стварно лоша, осећала сам се заиста болесним.

Моји ученици су стално стиснути, имам бол и живахност у глави и осећам се стално болесним.

Да ли је ово нормално и како могу да помогнем симптомима?

Одговор

Не, мислим да не бих назвао ово "нормално".

Прво што треба рећи јесте да парокетине није за вас, и чини се да је то због пароксетина много тога што доживљавате.

То би требало да реши у року од три дана након што га заустави.

Друга ствар је то што ако доживите ове проблеме, то може бити индикација да вам више не требају антидепресиви.

Звучи од онога што кажете да сте добро на путу опоравка, па мислим да бисте требали питати да ли вам више не требају антидепресиви или не.

Стварно не разумем потребу за промјеном на другу анти-депресију ако се у ствари побољшавате на претходном.

На жалост, покушај лечења једног нежељеног дејства са другом леком често доводи до тога да ствари постају компликованије и теже.

Мислим да морате питати о заустављању пароксетина и, ако је потребно, промене на нешто друго, али испитивање да ли је то неопходно или не.

Искрено Ваш

Медицински тим

Лекари Савет