депресија

Да ли ме антидепресиви чине да ставим на тежину?

депресија Да ли ме антидепресиви чине да ставим на тежину?
Anonim

Питање

Сертралин ми је дао мој доктор и узимали их око шест или седам месеци.

Осјећам се мало боље, али стављам камен у тежину.

Покушавам да једем здраво, придружио сам се и теретани, али изгледа да сам све већи.

Ово само по себи доводи ме у депресију.

Мислите ли да би то могле да буду таблете које ме стављају на тежину?

Да ли постоји још једна марка која нема овај нежељени ефекат?

Одговор

Жао ми је што чујем о невољи коју имате.

Било би врло неуобичајено да сертралин буде одговоран за повећање телесне тежине, јер то није један од препознатљивих нежељених ефеката. У ствари, губитак апетита је чешћи.

Повећање телесне тежине које вам је тешко контролисати могло би да вам оштети, али мислим да то није третман који то ради.

Међутим, кажете да после полагања овог третмана кажете да се осећате мало боље.

Ово није јако добар одговор на лечење и до сада бих се надао да ће вам третман учинити да се осећате готово нормално.

Депресија само по себи може утицати на тежину и навике у исхрани, тако да може бити да један фактор у тежини представља неуспјех лијечења како би се правилно помогло депресији.

Драго ми је што чујем да покушавате да помогнете добром дијеталом и идете у теретану.

Али мислим да, с обзиром на ваш неуспех да се много побољшавате са вашом депресијом, требате ићи и разговарати са својим доктором о томе.

Можда је да вам треба други облик лечења, не зато што таблете стварају тежину, већ зато што нису много помогли вашој депресији.

Мислим да ако сам то ја, такође бих желео да урадим неколико једноставних тестова како бих се уверио да не постоји други разлог за повећање телесне тежине.

Недовољна штитна жлезда може проузроковати повећање тежине које је тешко изгубити, а тест крви да се то искључи је врло лако.

Не спомињу никакве проблеме са периоде, али добијте свог ГП-а да провери и ваш хормонски статус.

Провера горе описаних ствари и промена третмана могу вам помоћи да окренете угао.

Искрено Ваш

Медицински тим

Лекари Савет