сексуално здравље

Крварење две недеље

сексуално здравље Крварење две недеље
Anonim

Питање

Отишао сам са контрацепцијске таблете пре 10 месеци и од тада сам имао нерегуларне периоде.

Мој последњи период почео је пре 13 дана и још није зауставио и не показује знаке заустављања.

Прве недеље сам изгубио само пола кашичице крви, али у другу недељу губим велике количине и практично "поплавам".

Да ли постоји шанса да сам био трудна и да је ово спонтаност, или је то нешто са чим морам да се снађем.

Мој доктор каже "то је само период" и потребно ми је време да се моје тело смести након што сам на табли осам година?

Одговор

Ако је ово крварење трајало више од 10 дана и постаје тешко као што ви кажете, онда би требало да видите свог лекара.

Све ово може бити последица последица ефеката пилуле, али за 10 месеци то није вероватно.

Већина људи се вратила у свој нормалан ритам за шест месеци, а највише што је потребно је годину дана.

Без обзира да ли је ово побачај након трудноће, немогуће је рећи, али не и немогуће бити случај.

Морате бити проверени у овом тренутку. Мислим да ако су ствари поремећене, како кажете, онда је у ствари време да се добије специјалистичко гинеколошко мишљење.

Искрено Ваш

Медицински тим

Лекари Савет