сексуално здравље

Прекид крварења док је на таблетама

сексуално здравље Прекид крварења док је на таблетама
Anonim

Питање

Да идем и да се обратим лекару ако имам пробој крварења између периода док сам на таблету?

Шта је највероватније проблем?

Одговор

Прекидно крварење је понекад уобичајено искуство код жена које су управо почеле узимати контрацепциону пилулу (посебно током првог месеца).

У већини случајева као што је ова, вероватно је прихватљиво наставити узимање пилуле и сачекајте да видите да ли се крварење смањује у наредном мјесецу.

У већини случајева то ради, и никад више не понавља.

Звучи као да сте узимали пилулу већ неко време, и ако је тако, онда мислим да би требало да разговарате о томе са својим доктором, јер то може бити знак да се хормонски баланс вашег одређеног пилула не уклапа с вама и можда ће бити потребно измјенити.

Постоји велики број различитих јачина пилуле који су сада доступни и свака жена одговара различитим таблетама, због чега нема "једне пилуле за све".

Такође је важно да имате редовне прегледе грлића материце - ако сте у праву, онда направите састанак за ово када видите свог доктора.

Искрено Ваш

Медицински тим

Лекари Савет