сексуално здравље

Промена таблета


сексуално здравље Промена таблета
Anonim

Питање

Недавно сам се вратио на Пилл Мицрогинон након 18-месечне паузе.

Раније нисам имао никакве нежељене ефекте. Међутим, овог пута сам искусила мучнину и главобоље, али најзначајније константно крварење.

Док сам долазио на крај мог првог паковања, било је тако страшно да сам се вратио лекарима, очајан да се пресвучем другом.

Препоручила ми је Цилест и рекла да почнем да је узимам одмах, чим сам завршио пакет Мицрогинон. Урадио сам ово и сви нежељени ефекти су изгледа нестали осим крварења.

Прошло је више од месец дана и осећам се веома опуштено од крварења све време.

Да ли мислите да је то због чињенице да још увек нисам направио паузу и по вашем мишљењу да ли ће се разјаснити када то учиним?

Одговор

Изгледа да је јасно да имате веома персистентно пробојно крварење, а понекад је и мистерија о томе зашто се ово деси, као у вашем случају када сте били добро на Мицрогинон-у пре.

Ваш лекар вас је променио у Цилест, који има више естрогена и различитог прогестерона у њему, и слажем се с овим.

Понекад то не функционише одмах, и драго ми је што сте имали предвиђање да наставите са новом пилулом упркос крварењу; иначе не бисте знали где сте.

Надам се да ћете једном, када сте имали паузу и "правилно" крварење, престати да изгубите и вратите се у нормалу. Могуће је да ћете добити нежељено крварење или прекид крварења на месец или два, али ако ово није превише проблематично, ја бих се придржао.

Наравно, ако наставите да крварите стално, то није прихватљиво, а ви ћете морати да се вратите свом лекару, који ће вам моћи да вам да додатни третман како бисте зауставили крварење.

Иако постоје друге пилуле које можете користити, покушајте да избегавате превише често мењање пилуле.

Морате дати своје тело прилику да се смири после сваке промене.

Искрено Ваш

Медицински тим

Лекари Савет