сексуално здравље

Крвнуо сам док сам узимао таблету


сексуално здравље Крвнуо сам док сам узимао таблету
Anonim

Питање

Ја узимам пилулу већ пет месеци и никада нисам имао проблема.

Јуче сам приметио крварење, иако не завршим овај пакет пилуле још једну недељу.

Прочитао сам летак и рекао је да крварење траје један до два дана, али и даље крварим и чини се да је данас теже.

Такође имам благи стомачни грч и уобичајене ПМТ симптоме, само недељу дана рано.

Нисам промашио никакве таблете, али сам касно узимао их неколико пута. Да ли ово крварење има за шта да брине? Да идем код доктора?

Да ли ћу и даље крварити нормално када завршим свој тренутни пакет следеће недеље? Ја сам у сталном односу, да ли постоји могућност да будем трудна? Било који савет би био веома примљен.

Одговор

Сумњам да овде постоји нешто о чему треба да се брине.

Ако сте узимали пилуле како треба, нећете бити трудни и овај образац повремено се дешава из плаве коже код жена које узимају пилулу.

Требало би наставити узимање пилуле као и обично и завршити тренутни пакет, након чега би се требао појавити нормалан крвар од повлачења.

Започните следећи пакет као и обично, и само идите код свог доктора ако се тада нисте нормализовали.

Да бисте били сигурнији, можда ћете желети да користите и кондоме за остатак овог паковања.

Искрено Ваш

Медицински тим

Лекари Савет