сексуално здравље

Крварио сам скоро сваки дан


сексуално здравље Крварио сам скоро сваки дан
Anonim

Питање

Ја крварим скоро сваки дан упркос чињеници да још увек узимам пилулу.

Траје само пар сати, али мој стомак набрекне и имам стомачне грчеве, које су прилично лоше.

Одговор

Кажете да сте крварили током последње две недеље - али нисам сигуран да ли је то трајало у нормалном периоду или почело средином циклуса.

У сваком случају, вероватно ће то бити пробој крварења, што се може десити на таблетама за контрацепцију.

У овим околностима ће вероватно бити надахнути и стомачни грчеви и вероватно указивати на неку врсту хормонске неравнотеже.

Узроци овога могу бити стрес, промена у начину живота, тешке промјене у исхрани или друге болести које се одвијају у позадини.

Ако је ово први пут да се ово догодило онда мислим да је разумно чекати и видети и наставити узимање пилуле као и обично.

Престаните када дође време, чак и ако крварите у то вријеме.

Можда ће теже доћи, али требали бисте поново започети пилулу у тачно вријеме.

Понекад се оваква врста ствари разријеши како год се узнемири.

Понекад захтева промену пилуле, али не бих журила у то.

Можда ћете пронаћи стомачне грчеве помоћу нестероидних антиинфламаторних, као што је ибупрофен, које можете купити без рецепта, али морате бити свјесни да узимање овога може погоршати вашу астму. Заустави их одмах ако то раде.

Ако наставите да се осећате добро или крварење наставља или теже, онда бих вам саветовао да идете и разговарате о ситуацији са својим доктором.

Искрено Ваш

Медицински тим

Лекари Савет