сексуално здравље

Повукао сам девет сати након узимања пилуле

сексуално здравље Повукао сам девет сати након узимања пилуле
Anonim

Питање

Касним четири до пет дана и болестан сам током месеца (око девет сати након узимања пилуле).

Да ли је то вероватно да су ми зауставили пилулу?

Одговор

Могу схватити вашу забринутост у околностима. Након једне епизоде ​​повраћања девет сати након узимања пилуле, могуће је да сте у ризику од трудноће.

Ако сте болесни или имате веома лошу дијареју, ваш Цилест може учинити мање ефикасним.

Нормална препорука под овим околностима је да настави да узима Цилест као и обично, а такође користи и други метод контрацепције (кондом или капу плус спермицид) до седам дана након опоравка.

Ако завршите пакет таблета пре ових седам дана, препоручујемо вам следећи дан да започнете следећи дан без паузе, узимајући таблету сваког дана током нормалних седам дана без таблета.

Када покренете две пакете заједно на овај начин, вероватно нећете имати период до краја два паковања, али то није штетно.

Ако немате период након другог паковања, саветујемо вам да разговарате са својим лекаром пре започињања следећег паковања.

На таблетама је могуће пропуштати период без трудноће. Важно је да узмете свој следећи пакет као и нормално и одмах посетите свог доктора.

Искрено Ваш

Медицински тим

Лекари Савет